تبلیغات
badansaz 3 - چالش 30 روزه برای کم کردن وزن
آکاایران: کاهش وزن و تناسب اندام هم یکی از چالش هایی است که در جامعه به طور فراگیر رواج پیدا کرده است که در میان آنها چندین روش با سرعت و ماندگاری بیشتر پیشنهاد می شوند.
امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 76
وب سایت سلامتکاهش وزن و تناسب اندام هم یکی از چالش هایی است که در جامعه به طور فراگیر رواج پیدا کرده است که در میان آنها چندین روش با سرعت و ماندگاری بیشتر پیشنهاد می شوند.با ما همراه باشید.

کاهش وزن و رسیدن به یک اندام متناسب برای بسیاری تبدیل به یک آرزو شده است و همین انگیزه آنها برای شرکت در چالش های مختلف در این زمینه می باشد .
,تناسب اندام،لاغری سریع,[categoriy]

چالشی 30 روزه برای کاهش وزن سریع - آکاتناسب اندام،لاغری سریع

آکاایران: چالشی 30 روزه برای کاهش وزن سریع



به گزارش آکاایران: چالش کاهش وزن و تناسب اندام چیست؟
مفهوم پشت چالش 30 روزه بسیار ساده و حرکتی رو به جلو است. هر روز به مدت 30 روز حرکات ورزشی و کارهای مربوط به سلامت را انجام دهید تا زمانی که نتیجه دلخواه خود را می گیرید. اگر این تمرین ها درست انجام شود (به این معنی که هر روز و برای مدت 30 روز باشد) توانایی بدن برای انطباق و تغییر به حداکثر می رسد و در نتیجه تغییرعضلانی بیشتر، چربی کمتر، پاها قوی تر و … نتیجه می شود.
به عنوان مثال، 30 روز چالش حرکت پلانک، که یکی از محبوب ترین حرکات است با انجام آن به مدت سی روز به ایجاد قدرت و پیشرفت در تناسب اندامکمک خواهد کرد.
البته همه ما حرکت هایی را برای ورزش و افزایش فعالیت بدنی را در نظر داریم اما کدام چالش های ارزش وقت و تلاش شما را دارند؟ اگر شما به صورت حرفه ای ورزش را دنبال نمیکنید و وقت کافی برای ورزش های گوناگون را ندارید در اینجا برخی از حرکات که شما ممکن است بخواهید به آن ها فکر کنید را می آوریم تا بتوانید به صورت بهینه از وقت خود استفاده کنید و بیشترین بازده ممکن را بدست آورید:
,تناسب اندام،لاغری سریع,[categoriy]


راه و روش های موثر تناسب اندام و کاهش وزن
1-چالش حرکت پلانک 30 روزه 
از آنجا که حرکت پلانک یکی از بهترین تمرینات شکمی و کلی برای بدن است که شما می توانید انجام دهید، این چالش کمک خواهد کرد که تن و شکم شما صاف شود.
2-چالش اسکات 30 روزه
شما قادر به ساخت عضلات در پاها وباسن خود خواهید بود و همچنین برای کمک به سفت کردن تمام بدن و شکم خود بسیار مفید است.
3- چالش بازوی 30 روزه
چالش بازوی 30 روزه سلاحی بزرگ برای تقویت عضله سه سر، عضلات دو سر بازو، شانه ها و ساعد برای کمک به از بین بردن چربی اضافی بازو است.
علاوه بر این سه حرکت ذکر شده در اینجا، حرکات بسیار دیگری نیز وجود دارد، از جمله تمرینات مربوط عضلات شکم ، بازوها و انواع حرکات اسکات. با استفاده از روش اصولی ورزش (از جمله افزایش تکرار و طول دادن زمان اتمام ورزش) اجازه دهید تا چالش های 30 روزه که بر اصول علمی ورزش ساخته شده اند موثر واقع شوند. این چالش ها بهترین راه برای تناسب اندام بدون نیاز به عضویت در باشگاه و یا استفاده از تجهیزات ورزشی گران هستند.
با سلام.
دوست و بدنساز گرامی ، از تمامی مطلب به خصوص صفحات جانبی دیدن فرمائید.
باتشکر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به badansaz 3 است. || طراح قالب avazak.ir