برنامه هفتگی حجمی

شنبهدوشنبهچهارشنبهپنج شنبه
سینه و جلو بازوکول و سرشانه - ساق پاپشت بازو و زیر بغلعضلات پا و شکم
پرس سینه ۳ ست *۸ تکرارکول شراگ دمبل ۳ ست *۸ تکرارپرس سینه دست جمع ۳ ست * ۸تکراراسکات ۴ ست * ۸تکرار
پرس بالا سینه ۳ ست*۸ تکرارکول از پشت هالتر ۳ ست *۸ تکرارپشت بازو هالتر خوابیده ۳ ست* ۸تکرارهاگ پا ۳ ست*۸تکرار
قفسه سینه ۳ ست *۸ تکرارسرشانه هالتر از پشت ایستاده ۳ ست*۸ تکرارپشت بازو کیک بک ۳ ست*۸تکرارلانگ لانگ ۳ ست*تکرار
کراس آور ۳ ست * ۸ تکرارسرشانه هالتر از جلو ۳ ست *۸ تکرارپلاور (پول آور) ۳ ست *۸تکرارپشت پا ۳ ست *۸تکرار
شنا ۱ ست* تا ناتوانیسرشانه دمبل آرنولدی ۳ست* ۸تکرارزیر بغل قایقی ۳ست*۸تکرارشکم خلبانی ۳ ست *ناتوانی
جلو بازو هالتر ۳ ست * ۸ تکرارصلیب ۱ست۸ تا ناتوانیبارفیکس دست باز ۳ست*۸ تکرارشکم مس گری ۳ ست * ۸ تکرار
جلو بازو لاری ۳ ست * ۸ تکرارساق پا دستگاه نشسته ۳ ست*سوزش عضلاتتی بار ۳ ست*۸تکرارشکم کرانچ ۱ ست تا ناتوانی
جلو بازو سیمکش ۳ ست * ۸ تکرارساق پا معکوس ۳ ست * تا ناتوانی
جلوبازودمبل نشسته ۱ ست *تا ناتوانی
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.
ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو